بندر عباس بازاریاب

ارائه خدمات تبلیغات و بازاریابی

بندر عباس بازاریاب

ارائه خدمات تبلیغات و بازاریابی

  • ۰
  • ۰

هدف چیست؟

هدف، نزدیک‌ترین راه برای رسیدن به قدرت و منبع نهایی قدرت شخصی است. قدرت پذیرش و قدرت پایداری. کلید رسیدن به نتایج شگفت‌آور، دانستن این حقیقت است که چه چیز برایتان اهمیت دارد و اینکه هرروز کارهایی را در راستای رسیدن به آن‌ها انجام دهید.

هنگامی‌که برای زندگی‌تان هدفی مشخص دارید همه‌چیز برایتان مشخص می‌شود و همین باعث می‌شود مسیرتان را بیشتر و بهتر بپذیرید. درنتیجه سریع‌ترمی‌توانید تصمیم بگیرید. در چنین شرایطی، این شانس رادارید که اولین کسی باشید که دست به تصمیم‌گیری می‌زنید و درنتیجه انتخاب‌های بهتری هم دارید.

هنگامی‌که حق انتخاب‌های بهتری دارید این شانس رادارید که بهترین تجربیات را نیز داشته باشید. بدین ترتیب دانستن اینکه به چه جایگاهی می‌خواهید برسید شمارا به بهترین نتایج ممکن و بهترین تجربیات می‌رساند.

هدف همچنین هنگامی‌که شرایط بر وفق مرادتان پیش نمی‌رود به شما کمک می‌کند. زندگی گاهی بسیار دشوار می‌شودو نمی‌توان از آن گریخت. اگر هدف بزرگی داشته باشید مطمئن با سختی‌های بزرگی نیز روبرو خواهید شد. این اتفاق کاملا طبیعی است. همه ما چنین روزهایی را تجربه کرده‌ایم. اینکه بدانید به چه دلیل کاری را انجام می‌دهید به شما انگیزه و اشتیاق کافی برای پایداری در شرایط دشوار را می‌دهد.

هنگامی‌که کارهای شما متناسب باهدفتان است زندگی‌تان نظم خاصی می‌گیرد و قلب و فکرتان نیز با آن همراه می‌شود. اگر باهدف زندگی کنید، مطمئن باشید از لحظه‌لحظه سفرتان لذت خواهید برد.

هنگامی‌که این سؤال را می‌پرسید: «در زندگی‌ام چه‌کاری می‌توانم انجام دهم که بقیه کارها آسان و یا غیرضروری شود؟» در حقیقت از قدرت مهم‌ترین کار برای آوردن هدف به زندگی‌تان استفاده می‌کنید.

 

هدفمندی و تمرکز کلیدهای اصلی موفقیت هستند. هدفمندی به این معناست که شما دقیقامی‌دانیدمی‌خواهیدچه‌کاری انجام دهید و تمرکز مستلزم آن است که خود را وقف انجام آن چیزهایی کنید که شمارابه‌سوی اهدافتان حرکت می‌دهند.

 

دانستن این موضوع بسیار اهمیت دارد که چرا می‌خواهید هدف داشته باشید. این‌که باید در چه زمینه‌هایی و چگونه پیشرفت کنید. دلیل شما برای به هدف رسیدنتان سبب می‌شود،مدت‌ها پس‌ازاینکه جریان اولیه‌ انرژی و اشتیاقتان از بین رفت، بازهم بتوانید در مسیر رشد و پیشرفت هدفتان همچنان باانگیزه پیش بروید.

  • ۹۷/۰۹/۲۵
  • علیرضا علیپور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی