بندر عباس بازاریاب

ارائه خدمات تبلیغات و بازاریابی

بندر عباس بازاریاب

ارائه خدمات تبلیغات و بازاریابی

  • ۰
  • ۰

 خلاقیت را به عنوان توانایی نگاه از زاویه‌‌ی  جدید به یک مسئله‌ی قدیمی تعریف می‌کنیم. همچنین خلاقیت به معنای ارزش قائل شدن برای راهکارها و روش‌هایی است که قبلاً سابقه‌ای در محیط زندگی شخصی و فضای شغلی ما نداشته‌اند.

وقتی از خلاقیت به عنوان یک مهارت نام می‌بریم،  تمایلی به تفکیک آن از نوآوری نداریم. به عبارتی، برایمان مهم نیست که ایده‌ها نگاه‌های جدید و راهکارهای جدید، واقعاً از هیچ خلق شده‌اند یا از فضای دیگری وارد شده‌اند. برایمان مهم است که بتوانیم در سیستمی که هستیم بهبود و نگرش تازه‌ای را ایجاد کنیم و رواج دهیم که قبلاً وجود نداشته است.

مهارت‌های زندگی توانایی‌هایی هستند که با تمرین مداوم  پرورش می‌یابند و شخص را برای روبه‌رو شدن با مسایل روزانه زندگی، افزایش توانایی‌های روانی، اجتماعی وبهداشتی آماده می‌کنند. سازمان جهانی بهداشت مهارتهای  زندگی را چنین تعریف نموده است: توانایی انجام رفتار سازگارانه و مثبت به گونه‌ای که فرد بتواند با چالشها و ضروریات زندگی روزمره خود کنار بیاید. در تعریف دیگر می‌توان مهارت‌های زندگی را مجموعه‌ای از مهارت‌ها و شایستگی‌های فردی و گروهی دانست که افراد برای زیستن در هزاره جدید به آن نیازمند می‌باشند. همزمان با یادگیری تسلط و استقرار، در این مهارت‌ها فرد علاوه بر رسیدن به آرامش و تعادل در زندگی فردی و اجتماعی به ایفای نقش در زندگی خود می‌پردازد.

  • ۹۷/۱۰/۰۸
  • علیرضا علیپور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی