بندر عباس بازاریاب

ارائه خدمات تبلیغات و بازاریابی

بندر عباس بازاریاب

ارائه خدمات تبلیغات و بازاریابی

  • ۰
  • ۰

درآمد زایی

از هنر و خلاقیت خود استفاده کنید

یکی دیگر از درآمدزایی در منزل استفاده از هنر و خلاقیت در ساخت هنرهای دستی می‌باشد. شما می‌توانید هنرهای دستی خود را با استفاده از بسترهای مختلفی مانند تلگرام، اینستاگرام یا فروشگاه‌های اینترنتی مختلف به فروش برسانید. هنرهای دستی طرفداران زیادی دارد زیرا هم به عنوان هدیه استفاده می‌شود هم برای تزیین خانه و محل کار. برای فروش محصولات خود می‌توانید با فروشگاه‌های مختلف نیز به توافق رسیده و محصولات خود را به صورت مستقیم به فروشنده‌ها بفروشید.

خدمات پشتیبانی

بسیاری از شرکت‌ها و یا فروشگاه‌ها برای پاسخ گویی به مشتریان و رفع مشکلات آن‌ها نیاز به افراد مختلف برای پشتیبانی دارند. پشتیبانی کاری است که می‌تواند در خانه نیز انجام داد و نیاز به حضور در محل کار ندارد. تنها نیاز این کار داشتن یک سیستم کامپیوتری می‌باشد.

درآمدزایی در منزل از طریق اینترنت

اگر با اینترنت آشنایی دارید می‌توانید از روش‌هایکسب درآمد از اینترنت  نیز برای درآمدزایی در  منزل استفاده کنید. برخی از این روش‌های درآمدزایی در منزل از طریق اینترنت عبارت‌اند از :

برنامه نویسی

یکی از روش‌های درآمدزایی در منزل و کار در منزل برنامه نویسی می‌باشد. درست است که این کار تخصصی می‌باشد و نیاز به یادگیری یک زبان برنامه نویسی دارد، ولی در کنار آن نیز درآمد بسیار بالایی داشته و آینده خوبی نیز دارد. برای اینکار باید ایتدا یک زبان برنامه نویسی را برای خود انتخاب کرده و شروع به یادگیری آن کنید. بعد از آن هم می‌توانید برای خودتان برنامه بنویسید و به کاربران ارائه دهید و از این طریق درآمدزایی کنید و یا اینکه به عنوان برنامه نویس در شرکتی عضو شده و مشغول به کار شوید.

  • ۹۷/۰۹/۲۹
  • علیرضا علیپور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی