بندر عباس بازاریاب

ارائه خدمات تبلیغات و بازاریابی

بندر عباس بازاریاب

ارائه خدمات تبلیغات و بازاریابی

  • ۰
  • ۰

محکم‌کاری برای روز امتحان

۱. مطالب درسی را مرور کنید

زمان هر یک از آزمون‌ها و ارزش نمر‌ه‌ی هر یک را مشخص کنید. برای اینکه تاریخ آزمون‌ها را فراموش نکنید آنها را در تقویم علامت‌گذاری کنید.

دستِ‌کم یک هفته پیش از تاریخ هر آزمون، درس خواندن را شروع کنید. بهتر است به جای اینکه همه چیز را در شب آزمون به مغرتان بسپارید، درس را از پیش و طی جلسات متعدد مرور کنید.


۲. در کلاس به درس توجه کنید


این کار زحمتی برای‌تان ندارد اما هنگام امتحان کمک چشمگیری به شما می‌کند. با این باور که «من خیلی راحت موضوع رو می‌گیرم!» خود را فریب ندهید و دانشجوی فعالی باشید.

خوب گوش کنید زیرا معلم‌ها و استادها معمولا با تأکید و اشاره‌هایی مانند «مهم‌ترین نکته‌ی این درس …»، موضوعات مهم را مشخص می‌کنند. کلید موفقیت در آزمون همین است، هرچه بیشتر در آغاز کار فرا بگیرید، به مطالعه‌ی کمتری برای آزمون نیاز خواهید داشت.


۳. مفید یادداشت‌ بردارید

یادداشت‌برداری مفید آن‌طور که در حرف به نظر می‌رسید، آسان نیست! دانستن اینکه چطور یادداشت‌بردای کنید در هنگام مطالعه کمک بزرگی به شما می‌کند. هرچه معلم می‌گوید یادداشت و در صورت امکان گفته‌ها را ضبط کنید اما این کار نباید شما را از گوش دادن به صحبت‌های معلم غافل کند.

هر روز، بلافاصله پس از کلاس یادداشت‌های‌تان را مرور کنید. این کار به درک بهتر و به یاد سپردن آموخته‌ها کمک می‌کند. 

  • ۹۷/۱۰/۰۴
  • علیرضا علیپور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی