بندر عباس بازاریاب

ارائه خدمات تبلیغات و بازاریابی

بندر عباس بازاریاب

ارائه خدمات تبلیغات و بازاریابی

  • ۰
  • ۰

بازاریابی برند

زمانی که مشتریان کالایی را خریداری می‌کنند، ابتدا برند یا نشان آنرا در نظر می‌گیرند زیرا بطور غیرمستقیم موجب می‌شود مشتری آن کالا را با کیفیت، کارکرد و طراحی ربط دهد. طبق منحنی خندان واحد تحقیق و توسعه بازاریابی، ارزش افزوده ای را برای کالاها یا برندها ایجاد خواهد کرد. ازاینرو این تحقیق قصد دارد تا از بازاریابی برند برای ایجاد ارزش برند استفاده کند. با این حال معیارهای بسیاری در بین استراتژی ها وجود دارد که دارای روابط متقابلی هستند. بنابراین این تحقیق از ترکیب مدل MCDM و DEMATEL با روش های ANP و VIKOR برای نشان دادن روابط متقابل بازاریابی برندو همچنین پیدا کردن مشکلات و اختلافات استفاده کرده و سپس این وضعیت را برای کاهش اختلافات و رسیدن به سطوح ایده آل و رتبه بندی اولویت ها در استراتژیهای بازاریابی برند ارزشیابی کرده است. ما همچنین رضایت مصرف کننده از بازاریابی برند را به وسیله سه شرکت صنعتی الکترونیکی در تایوان ارزیابی کرده ایم. براساس نتایج تجربی، قیمت گذاری ارزش مهم ترین فاکتوریست که تابع درک قیمت مصرف کننده وکیفیت دریافتی بوده ، در حالیکه نشان داده بالاترین رضایت از بازاریابی برند درشرکت F2بوده است. نتایج این مقاله مرجعی را برای برنامه ریزی بازاریابی برند در اختیار موسسات قرار می دهد.

بازاریابی برند هدف ایجاد یک احساس آشنایی در مشتریان بالقوه و مشتریان فعلی با محصولات و خدمات فروش است. یکی از رایج‌ترین راه‌ها برای انجام این کار محصولات تبلیغاتی است. این اقلام مانند لیوان، قلم، درایوهای فلش و غیره هستند که نام برند شما بر روی آن حک می‌شود و در رویدادهای مختلف آن را به مشتریان فعلی و بالقوه هدیه می‌دهید تا هر بار که از آن استفاده می‌کنند. اگر محصولات تبلیغاتی شما آیتم‌های مفیدی باشند نام برند شما را به مشتریان و مشتریان آتی افشا خواهند کرد. رسانه‌های اجتماعی و بازاریابی ویدئو دو ابزار دیگر بازاریابی برند هستند، اجازه دادن به مردم برای تعامل با برند یک احساس آشنایی با برند ایجاد می‌کند و باعث به وجود آمدن یک ارتباط شخصی بین برند و مشتریان می‌شود. رسانه‌های اجتماعی شما را به داخل خانه یا محل کار افراد می‌برد و مانند یک دوست با آن‌ها صحبت می‌کنید و آن‌ها احتمالا محصول و خدمات شما را با شبکه‌ای از دوستان‌شان به اشتراک می‌گذارند.

بازاریابی برند مانند یک شبکه است که مشتریان بالقوه را در طول زمان جلب می‌کند اما بازاریابی مستقیم با شناسایی یک گروه خاص از مشتریان بالقوه شروع می‌شود. این مشتریان می‌توانند کسانی باشند که خدمات شما را استفاده نمی‌کردند و یا مشتریان بالقوه جدید باشند. هنگامی که شما می‌دانید آن‌ها چه کسانی هستند و چگونه به شما رسیده‌اند شما به آن‌ها نشان می‌دهید که چرا باید برند شما را انتخاب کنند.

بازاریابی مستقیم می‌تواند اشکال مختلفی داشته باشد، این ممکن است خرید تبلیغات در موتورهای جستجو باشد، بنابراین کسانی که محصول شما در مکانی که شما قرار دارید را جستجو می‌کنند یک لینک به وب‌سایت شما دریافت می‌کنند. در این نوع بازاریابی از ابزارهای مختلفی استفاده می‌شود نظیر پست، ایمیل، پیام کوتاه و غیره. ین‌که شما چه راهی را برای انجام انتخاب می‌کنید مهم نیست. آن‌چه که اهمیت دارد راه‌اندازی سیستم‌های بازاریابی و استفاده از تکنیک‌های هر دو بازاریابی برند و بازاریابی مستقیم است. باید پیگیری کنید هر دلاری را که برای بازاریابی تان خرج می‌کنید صرف تولید نتایج شود. بازاریابی به شما کمک خواهد کرد تا کسب‌وکارتان را کنترل کنید و به یک کسب‌وکار قوی و پررونق تبدیل کنید که ‌بتواند بر بازار تسلط داشته باشد.

  • ۹۷/۰۸/۲۴
  • علیرضا علیپور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی