بندر عباس بازاریاب

ارائه خدمات تبلیغات و بازاریابی

بندر عباس بازاریاب

ارائه خدمات تبلیغات و بازاریابی

  • ۰
  • ۰

بسیاری از مردم در حال ارائه ایده هایی هستند که راه پولدار شدن را نشان داده و یا تبلیغاتی در این راه صورت می دهند. البته ممکن است بسیاری از این ایده ها درعمل کاربرد نداشته و افراد در این روش ها به نتیجه ای نرسند. اگر درآمد نداشته باشید، هیچ پولی نیز برای صرفه جویی یا پس انداز ندارید.

سرمایه گذاری

افراد موفق همیشه در زمان ، انرژی و پول سرمایه گذاری می  کنند. یکی از افراد موفق می گوید: «بهترین راه برای کمک به افرادی که نیاز دارند، در ابتدا کمک به خود است.» به خودتان کمک کنید تا بتوانید به دیگری کمک کنید.

یافتن شغل مناسب

افرادی که به دنبال درآمد بالا و ثروتمند شدن هستند باید در اکثر جلسات و شرکت های مربوط به فرصت های شغلی، شرکت کنند. به این ترتیب، گزینه های بیشتری در دسترس شما بوده و با توجه به توانمندی های خود می توانید شغل مناسب با درآمد دلخواه خود  پیدا کنید.

آنچه را که انجام می دهید برجسته سازی کنید

به تفکرات خود بها دهید و در مورد هر ایده و تفکری،جدی و متعهد رفتار کنید. همیشه به نقطه بالایی چشم بدوزید و به میانگین، قانع نباشید. به اهداف بلند مدت  خود فکر کرده و برنامه های دقیقی از ایده های خود و دیگران برای خود ترتیب دهید.

  • ۹۷/۰۷/۲۱
  • علیرضا علیپور

بهترین

توانایی

درخانه

مهم

پولدار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی