بندر عباس بازاریاب

ارائه خدمات تبلیغات و بازاریابی

بندر عباس بازاریاب

ارائه خدمات تبلیغات و بازاریابی

  • ۰
  • ۰

خوب گوش دادن

۱- هنگامی که شخصی در حال صحبت کردن است اگر نشسته اید کمی به سمت گوینده متمایل شده و با دقت و علاقه به حرف او گوش دهید و تمام توجه خود را به گوینده بدهید.اما بیش از اندازه هم نباید به جلو خم شد، و هنگامی که نوبت به صحبت کردن شما رسید به عقب و جای اول خود برگردید.

۲- در هنگام صحبت کردن شخصی هرگز نباید به خاطر جلب توجه و نظر دیگران به سمت خودتان یا برای بیان  نظر خود حرف گوینده را قطع کنید و همچنین  نباید در میان حرف گوینده بپرید. بلکه باید اجازه دهید صحبت  گوینده به اتمام برسد چند ثانیه ای صبر کنید اگر صحبتش  تمام شده بود صحبت  خودتان را با احترام شروع کنید. زیرا بسیاری از ادمها وقتی صحبت می کنند در بیان صحبت های خود نیازمند به دریافت پاسخ از جانب دیگران نیستند. بنابراین شما نباید مسیر صحبت ایشان را تغییر دهید و موضوع بحث را به سمت خودتان تغییر دهید و خودتان را مرکز توجه قرار دهید چون اینگونه برداشت می شود که شما اطلاعات خودتان برایتان بهتر و مفیدتر از گفته های دیگران است.هیچ فردی اینگونه رفتار را دوست ندارد و دوست ندارد با اینچنین انسانی ارتباط داشته باشد.

۳- خیلی وقتها ممکن است شما غرق در افکار خودتان باشید برای اینکه فقط می خواهید جواب گوینده را بدهید و اصلا متوجه صحبتهای او نمی شوید  و حتی تمرکز کردن بر روی حرف دیگران برای شما بسیاردشوار است.اما تا جایی که امکان دارد باید ذهن خود را از افکار دیگر خالی کنید و فقط به گوینده توجه کنید و انچه می شنوید را گوش دهید و از قطع کردن جملات دیگران پرهیز کنید و همچنین اظهار نظر خودتان را بایستی مهار کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی